vineri, 3 aprilie 2009

..care ma enerveaza - CFR

"Rezervare On-Line PERSOANE FIZICE

Începând cu data de 16 martie 2009, societatea noastra (CFR) lanseaza un nou sistem xSellSeats On-Line, disponibil pentru persoane fizice..."

Yuppy.. Ce m-am mai bucurat cand am auzit ca in sfarsit se implementeaza si la noi un astfel de sistem.. mergem si noi o data cu tehnologia.. Hai repede sa-mi fac un cont.. Completez datele, merge bine.. si am primit confirmarea.. speram eu..

"Introducerea utilizatorului s-a efectuat cu succes. Pentru activarea utilizatorului, vă rugam să vă prezentaţi la orice staţie de cale ferată care emite legitimaţii de călătorie în sistem electronic, pentru verificarea datelor introduse şi activarea contului.
Numai după activarea contului se pot efectua rezervări on-line. Activarea trebuie realizata in termen de 30 zile calendaristice!"

Asa arata mesajul de anuntare ca ti-ai creat contul cu succes pe site-ul CFR ..
Daca puteam sa ma deplasez direct la ghiseu, nu mai apelam la varianta on-line de a-mi cumpara biletu, nu? Dar, uite.. ca sa pot folosi acest magnific cont, trebuie sa merg pana la o statie de cale ferata sa-mi activez contul.. Care e faza cu on-line? :(

Niciun comentariu: