luni, 27 iunie 2011

Despre giveaway...

Urmaresc multe bloguri.. sau mai bine zis.. urmaream. De o vreme urmaresc doar cateva.. cate 1-2 din fiecare domeniu care ma intereseaza.. Azi e vorba despre blogurile de machiaj sau care fac review-uri la produse cosmetice. M-am bucurat cand le-am descoperit pentru ca unele m-au ajutat.. si asa n-am mai aruncat cu banii pe cine stie ce produse. Si mai toate organizeaza "giveaway-uri".. adica ofera gratuit niste produse.. unele noi, in ambalaj, altele incercate sau folosite o perioada. Pana acum nu am participat la niciunul, dar a venit clipa.. Atata vreme cat nu tre sa trimit email la 100 de persoane din lista mea.. e ok :)
Despre ce e vorba:

GIVEAWAY by Ana Make-up

Ana Make-up, o tipa foarte talentata ofera 2 palete de culori - una de 120 culori pentru ochi si alta de 66 culori pentru buze. Super giveaway! Detalii aici...

Ar fi fain daca Random asta m-ar alege pe mine.. :)