marți, 5 ianuarie 2010

..care trebuie mentionate

Anul 2009 a debutat altfel.. si clar a fost diferit.. si de asta am tot urat la toti cunoscutii mei ca anul 2010 sa fie diferit pentru ei, nici mai bun si nici mai rau, ci doar diferit.. in bine, normal:)

Rezumat de an:
Am petrecut Revelionul pentru prima data in alta tara, la cativa km de Romania la Donji Milanovac, in Serbia. Pe malul Dunarii, in una dintre partile cele mai sarace ale Serbiei.. intr-un hotel vechi decorat ca acum 20 de ani, cu meniu ca acum 20 de ani.. dar pe cat de ciudat a inceput anul, pe atat de frumos si neasteptat as zice, a continuat.
A urmat o plimbare prin Belgrad si o pleskavita ca la ea acasa..
Si apoi iara Romania.. si sesiunea de iarna. Ultima de iarna. Si o vacanta neplanificata la Roma.. si o cerere in casatorie ca la carte. Asta s-a intamplat in 21 februarie.. Apoi anunturi si planuri :)
In martie am fost la Malaga, Motril, Granada, Gibraltar.. cu ocazia asta am vizitat-o pe mama.. si ne-am bucurat de 20 de grade, in timp ce in Romania erau vreo 4-5.

Aprilie, mai si iunie au trecut repede, fara prea multe evenimente.. am invatat pentru licenta si am cautat o gramada de informatii pentru nunta.. si am planificat o calatorie in Germania pentru luna iulie la Stuttgart si Karlsruhe. I-am vizitat pe viitorii nostri nasi in Calw, pe prietena mea Corina in Karlsruhe, pe alti prieteni in Karlsdorf si apoi am ajuns si la Strasbourg.. era aproape.
In august am facut schita pentru rochia de mireasa, am ales materialele cu Diana Bobar din Timisoara, am cusut florile de mana din fetru, margele, nasturi si panglici, am indoit hartie cu prietenele mele pentru florile kusudama si am trimis invitatiile de nunta.
Septembrie a fost cam stresanta, pot spune acuma, dupa nunta.. dar a fost frumos, diferit si asa cum trebuie sa fie.. Luna de miere a fost foarte scurta.. de 2 zile.. langa Sibiu..
Ne-am intors la Bucuresti, am mai lucrat vreo 2 saptamani si in octombrie am primit vestea cea mare.. ca voi fi somera..
Noiembrie a venit cu o veste.. ca o sa avem un bebe.. pe 5 noiembrie l-am vazut cu coada ochiului la o ecografie.. de atunci citesc forumuri, probam nume si pe 21 decembrie l-am vazut cum da din maini si picioare, i-am auzit inima..
Ultima zi a anului 2009 am petrecut-o la baile termale din Bad Gastein, Austria.. si seara intr-un club foarte tare.. aaa si am invatat sa jucam canasta :)




Niciun comentariu: